dijous, 24 de juliol del 2014

UN DIA HISTÒRIC PEL CESP

La nit ha estat molt llarga i tensa, a les 9 del vespre hora local, els nostres companys sortien cap el cim del Broad Peak. L'atac l'ha iniciat L'Òscar, el Jesús,, l'Oriol, L'Anna, el Joan Marc i el Xavi S. El Carlos ha decidit no sortir. Malauradament el Xavi S. ha decidit tornar al camp 3 al cap d'una estona de sortir.

Tota la nit caminant per arribar a les 6 del matí al coll, si més no això és el que ens deia el racetracker del Joan Marc, cota 7900 m. Tot pintava bé l'alçada assolida, l'hora, etc. Tanmateix a partir d'aquí anaven passant es hores i les noticies que arribaven eren escasses i confoses.

A les 10 del matí es confirma el cim del Jesús Morales i es preveu que sobre les 11 h. ho farà la resta del grup. Estic en permanent comunicació amb Radio Tarragona per confirmar la notícia en directe, però aquesta no acaba d'arribar, pel racetracker sembla que estan a cota 8000 i que en una hora faran cim, pel facebook algú anuncia el cim, però nosaltres no en tenim constància.

Finalment, passades la una del migdia, l'Òscar en persona em confirma que només han arribat a l'avantcim de 8025 m, però no el cim principal. Comenta que l'Oriol ha decidit anar sol cap el cim, de moment no tenim cap notícia d'ell, segur que arribarà ja de nit al camp 3.

Un dia històric pel CESP, hem aconseguit el primer vuit mil, no és el cim principal i no ens n'amagarem, però hem fet un cim que té 8025 m d'alçada i això s'ha de celebrar. Des d'aquí el Xavi V. i jo volem ser els primers en felicitar al nostre company Joan Marc, que amb la seva tenacitat i esforç ha aconseguit posar Santa Perpètua i Martorelles en el punt més alt, on la terra es comença a veure rodona, on la vida no és possible, on només uns pocs privilegiats com ell podran dir jo hi vaig ser.

Ara estem només esperant la confirmació que han arribat al camp 3 i demà celebrar-ho tots plegats des del camp base.



1 comentari:

  1. Moltes felicitats a tot el equip que a conseguit arribar als 8025 mts, aixó ja es fer cim. Desitjo que el Jordi els pugui rebre demá al camp base amb la mateixa ilusió que fa uns diez jo vaig poder estar'hi i parlar amb tots ells.
    Albert Coca

    ResponElimina